اخبار

درباره ما

ویزا ادمیت، مسیری کوتاه و دقیق در مهاجرت تحصیلی به آمریکا و کانادا

Visadmit

در Visadmit، ما به عنوان تیمی متخصص و با تجربه در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های برتر آمریکا و کانادا برای متقاضیان ایرانی، به آنها کمک می‌کنیم تا به اهداف تحصیلی‌شان جامه عمل بپوشانند. با تکیه بر دانش و مهارت‌های ارزشمند خود، ما مسیر دستیابی به این اهداف را برای موکلین و متقاضیان خود هموار می‌سازیم.

یکی دیگر از خدمات تخصصی Visadmit کمک به متقاضیان برای دریافت بورسیه‌های تحصیلی است. تیم ما با به‌کارگیری روش‌های کارآمد، به دانشجویان ممتاز در جذب این نوع بورسیه‌ها یاری می رساند تا بتوانند با آسودگی خاطر به تحصیل در دانشگاه‌های برتر بپردازند.

علاوه بر این، کارشناسان ما در شهرهای تگزاس و واشنگتن دی‌سی به طور مداوم تغییرات و قوانین جدید مربوط به تحصیل در آمریکای شمالی را رصد می‌کنند. این امر به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به روزترین اطلاعات را در اختیار موکلین قرار دهیم و مسیر پذیرش آنها را به بهترین نحو هموار سازیم.

مدیر ارشد Visadmit، دارای دکتری رشته مدیریت آموزشی در دانشگاه تگزاس آمریکا است. تسلط کامل وی بر زبان‌های انگلیسی و فرانسه، به عنوان زبان‌های اصلی در ارتباط با دانشگاه‌های آمریکایی و کانادایی، به او امکان برقراری ارتباط موثر و مکاتبات سریع با این مراکز را می‌دهد. این موضوع، مزیت مهمی برای تیم Visadmit محسوب می‌شود.

در نهایت، افتخار ما این است که بتوانیم به متقاضیان ایرانی، صرف نظر از محل تحصیل قبلی‌شان (دانشگاه‌های دولتی، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور، علمی-کاربردی، پردیس های بین الملل حضوری یا آنلاین)، پذیرش از دانشگاه‌های معتبر آمریکا و کانادا را اخذ کنیم. همچنین، ما ضمانت بازگشت کل هزینه‌ وکالت را در صورت عدم اخذ پذیرش به موکلین خود ارائه می‌دهیم.

مهاجرت تحصیلی را از کجا شروع کنم؟